Info

Waarom word my gesig helderrooi as ek oefen?


As u gesig tydens die oefening rooi word, reageer u liggaam heel waarskynlik normaal op u aktiwiteit. Almal se liggaam reageer effens anders op oefening. As u vertroud raak met die normale manier om op u liggaam te reageer, kan u bepaal wanneer u rooi gesig 'n simptoom is van 'n ernstiger toestand.

Fisiese reaksies op oefening

As u oefen, styg u liggaamstemperatuur. Om u liggaamstemperatuur binne 'n veilige reeks te hou, verhoog u liggaam die bloedvloei na die vel. Die koeler lug op die veloppervlak kan die temperatuur van die bloed verlaag, sodat u liggaam nie oorverhit nie. Die verhoogde bloedvloei na die vel laat roosrooi word. Dit is 'n normale reaksie op oefening. Na die oefening moet die kleur van u vel na normaal terugkeer as u liggaamstemperatuur verlaag, hetsy omdat u die aktiwiteit gestaak het, of omdat u na 'n koeler omgewing beweeg het. In sommige individue kan dit binne vyf minute voorkom. Ander individue neem miskien 'n bietjie langer.

Ander moontlike oorsake

As u in warm weer oefen, sal die buite-lug u bloed nie effektief afkoel nie. U kan verwag dat u gesig rooier word in warm temperature as by koeler temperature. As u 'n ligte vel het, kan dit voorkom asof u gesig 'n helderder rooi kleur het as iemand met 'n donkerder vel. Dit is ook moontlik dat u nie behoorlik asemhaal terwyl u oefen nie. Dit is waarskynlik die oorsaak as u gesig rooi word terwyl u gewigoptel.

Veiligheidskwessies

'N Rooi gesig kan 'n teken wees van 'n ernstige probleem. As u onlangs die intensiteit, duur of frekwensie van u oefensessie verhoog het, kan u rooi gesig 'n teken wees van te veel inspanning. U moet u aktiwiteitsvlak verlaag totdat u liggaam die eise kan hanteer. Rooi in die gesig, as dit gepaard gaan met uiterste dors, 'n droë mond of probleme met urinering, kan 'n simptoom van uitdroging wees. Dehidrasie kan lei tot 'n ernstige mediese probleem: hitte beroerte. Die simptome van die hitte-stroping sluit in rooi gesig, naarheid, braking, vinnige en vlak asemhaling en spoedende hartklop.

Wanneer om 'n dokter te sien

Hitte-aanval is 'n potensieel dodelike toestand wat onmiddellik mediese hulp benodig. Bel 911 en kom onmiddellik na 'n koeler gebied. As u abnormale hartritmes, verwarring of koördinasie saam met u rooi gesig ervaar, moet u 'n dokter gaan besoek. Raadpleeg u geneesheer as u bekommerd is oor u rooi gesig.